Kako zatražiti testimonialse (a da ne bude neugodno)

Kako zatražiti testimonialse/svjedočanstva
jurica stublić
Jurica

Zanima li te kako zatražiti svjedočanstva bez nelagode i bez gubitka puno tvog dragocjenog vremena?

Kao vlasnik poslovanja ili poduzetnik, svjestan sam koliko su važna svjedočanstva za izgradnju povjerenja i vjerodostojnosti kod potencijalnih kupaca. No, traženje svjedočanstava može biti neugodno, pogotovo ako nisi siguran kako započeti razgovor.

Srećom, prikupljanje svjedočanstava kupaca može biti jednostavno i bezbolno - ako imam prave strategije i alate na raspolaganju.

Pokazat ću ti točno kako zatražiti svjedočanstvo koje će ti pomoći privući više kupaca i dobiti povratne informacije koje su ti potrebne za poboljšanje tvog poslovanja.

testimonials

Prednosti svjedočanstava

Svjedočanstva mogu biti izuzetno moćan alat za svako poslovanje. Dijeljenjem pozitivnih iskustava prošlih klijenata ili kupaca, svjedočanstva mogu pomoći u uspostavljanju vjerodostojnosti i stvaranju pozitivne slike o tvom poslovanju. Ako je potencijalni klijent ili kupac neodlučan oko kupnje tvog proizvoda, čuti od nekoga tko je imao fantastično iskustvo može biti ono što ih potakne da se odluče.

Osim izgradnje povjerenja i vjerodostojnosti, svjedočanstva ti također mogu pomoći poboljšati svoje proizvode ili usluge pružajući vrijedne povratne informacije od kupaca. S realnim povratnim informacijama, moći ćeš identificirati područja za poboljšanje i napraviti potrebne promjene kako bi zadovoljio svoje kupce.

Ali pravi utjecaj svjedočanstava može se vidjeti u stopama konverzije. Zapravo, otkrio sam da dodavanje svjedočanstava povećava stopu konverzije moje prodajne stranice za 25%! Samo zamisli - što bi mogao/la postići s dodatnih 25% prihoda?

Sada kada si motiviran/a, hajde da razgovaramo o tome kako zatražiti svjedočanstvo.

Kako zatražiti svjedočanstva od kupaca ili klijenata: 5 ključnih koraka

Dobra svjedočanstva mogu transformirati tvoje poslovanje - to je tako jednostavno.

Nažalost, za većinu ljudi, traženje svjedočanstava nije tako jednostavno.

Tu smo da ti pomognemo da izvučeš najviše iz ovog sjajnog marketinškog alata, a ovo su koraci koje ćemo razmotriti:

  1. Odaberi prave alate za prikupljanje svjedočanstava
  2. Olakšaj ljudima davanje povratnih informacija
  3. Odaberi pravo vrijeme
  4. Prati nakon prvog zahtjeva
  5. Iskoristi svoja svjedočanstva na najbolji mogući način

Krenimo!

Korak 1: Olakšaj ljudima davanje povratnih informacija

Kada tražite od kupca svjedočanstvo, zapravo tražite uslugu.

Što korisnik dobiva?

Pa, dobiva priliku da bude čut, i da pomogne sjajnom poslovanju s kojim se osjeća povezanim, ali to ima svoje granice. Ako otežate proces davanja svjedočanstva ljudima, odustat će.

Morate učiniti proces davanja svjedočanstava jednostavnim, praktičnim, čak i zabavnim.

Korak 2: Napravi landing page za prikupljanje svjedočanstva + obrazac

Vaša glavna točka kontakta s klijentima obično će biti e-pošta - ali to nije način kako ćete dobiti većinu svojih svjedočanstava.

Ako jednostavno napišete e-poštu u kojoj tražite od ljudi da odgovore sa svjedočanstvom, imat ćete problema s pretvaranjem.

Zašto?

Jer tražite od kupca da obavi sav posao.

Morate koristiti e-poštu da ljude usmjerite na stranicu koja će obaviti veći dio posla umjesto njih.

Dobra stranica za zahtjev za svjedočanstvima trebala bi pokazati ljudima da nisu jedini koji žele pohvaliti vaše proizvode ili usluge, dati im dobre primjere svjedočanstava o tome što tražite i imati visoko optimiziran obrazac za svjedočanstva.

S privlačnim obrascem koji postavlja prava pitanja (otvorena pitanja daju sjajne rezultate) i čini proces jednostavnim, dobit ćete puno više svjedočanstava - i ne samo to, već i puno kvalitetnija.

Korak 3: Zatražite svjedočanstvo kao dio ankete

Uključivanje zahtjeva za svjedočanstvom u anketu odlična je strategija za prikupljanje povratnih informacija od kupaca bez pritiska na vaše vjerne kupce.

Predstavljanjem zahtjeva kao dio opsežne ankete, možete prikupiti iskrene mišljenja o vašem proizvodu ili usluzi (dobra i loša) i potencijalno ih pretvoriti u snažna svjedočanstva.

Ključ je u oblikovanju pravih pitanja, pa kako možete biti sigurni da vodite ljude u pravom smjeru?

Ostanite fokusirani: Držite se jednog do tri ključna pitanja koja ciljaju na najvažnije aspekte vašeg proizvoda ili usluge. Previše pitanja može dovesti do umora od ankete i nižih stopa dovršenosti.

Budite specifični: Ako postavljanje općih pitanja poput "Kako vam se svidio naš proizvod?" ne donosi vrstu odgovora koje želite, pokušajte pitati o određenim značajkama ili rezultatima koje su kupci možda doživjeli. To vam može pomoći prikupiti detaljnije komentare koji se mogu koristiti kao svjedočanstva.

Potičite iskrenost: Postavite pitanja na način koji potiče iskrene povratne informacije, kako pozitivne tako i negativne. Ovaj pristup može vam pomoći prikupiti autentičnija svjedočanstva i pružiti vrijedne uvide za poboljšanje vašeg proizvoda ili usluge.

Neki primjeri pitanja koje možete uključiti u svoju anketu mogu biti:

Koju značajku našeg proizvoda smatrate najkorisnijom?

Možete li podijeliti konkretni primjer kako je naš proizvod pomogao u postizanju vaših ciljeva?

Preporučili biste naš proizvod prijatelju ili kolegi? Ako da, zašto?

Kvaliteta vaših svjedočanstava ovisi o vašoj sposobnosti postavljanja pravih pitanja, pa se pobrinite da se usredotočite na ovaj korak.

svjedočanstva wordpress


Korak 4: Koristite pozitivne komentare na blogu kao svjedočanstva


Ako već imate angažiranu publiku koja ostavlja komentare na vašem blogu, možete te pozitivne primjedbe pretvoriti u svjedočanstva. Ova strategija štedi vrijeme i jednostavan je način prikupljanja svjedočanstava bez pritiska na vašu publiku.

Čujem vas kako pitate: trebam li dozvolu koristiti komentare s bloga kao svjedočanstva?

Iako su komentari na blogu javni, uvijek je dobra ideja zatražiti dozvolu prije korištenja komentara kao svjedočanstva, jer to pokazuje poštovanje prema privatnosti osobe koja je ostavila komentar.

Korak 5: Pogodno vrijeme za traženje svjedočanstava

Ovo se čini kao jednostavan korak, ali zapravo je lako pogriješiti.

Ako želite znati kako tražiti svjedočanstva, tada morate znati i o vremenu!

Zamislite ovo: dobijete narudžbu za svoj fantastični novi proizvod i jako se veselite povratnoj informaciji, pa pošaljete e-poštu tri dana kasnije.

Problem je što proizvod treba 5 dana za dostavu i kupac još nije primio proizvod. Sve što ste napravili je informirali ih da imate sporo slanje - nije najbolji način za dobivanje dobre povratne informacije.

To je ekstreman primjer, ali poanta stoji, morate tražiti svjedočanstvo u pravo vrijeme.

Dakle, kada je vaš klijent ili kupac najvjerojatnije spreman dati vam sjajnu online recenziju?

Pa, to je obično kada ste pružili odličnu uslugu, pokazali kako im možete pomoći riješiti njihov problem i pokazali rezultate. Teško je znati kada je točno to vrijeme, zbog čega je važna briga o kupcima nakon kupnje.

Treba redovito kontaktirati kupce bez obzira na svjedočanstva i saznati iskustvo koje svaka osoba ima s vašim poslovanjem. Kada to konstantno radite, tada ćete identificirati savršeno vrijeme za traženje svjedočanstva.

Dobri odnosi s kupcima uvijek su ključ za dobivanje više svjedočanstava!


Korak 6: Nemoj se ustručavati pitati za svjedočanstvo

Vaš kupac može voljeti vaš brend i biti potpuno oduševljen vašim proizvodom. Prirodno je da žele dati pozitivnu recenziju, ali oni su zauzeti ljudi!

Iz bilo kojeg razloga, možda će propustiti prvu e-poštu koju pošaljete, ili čak i drugu.

To ne znači da vam neće dati svjedočanstvo, samo znači da možda trebaju mali podsjetnik.

Očito, ne želite spamati ljude i morate biti poštovani, ali trebali biste slati više pratnji ako primijetite da vaš mail nije otvoren ili odgovoren.

Sada kada ste naučili kako tražiti svjedočanstva bez osjećaja nelagode, vrijeme je da to primijenite u praksi. Sretno i bez ustručavanja!

Pretplati se na besplatan Newsletter

P.S. Poslati ću ti besplatnu SEO checklistu + video upute koju koristim za svaki boost webice!

Spreman/na za suradnju?

U opuštenom razgovoru kroz 30 minuta ću detaljno s tobom proći pojedinosti projekta i dinamiku suradnje.

Rezerviraj sastanak
webica logoinstagram logo

Zaprati me na instagramu za dnevne savjete!

quick menu

Prijavi se na jako kul Newsletter

P.S. Poslati ću ti besplatnu SEO checklistu + video upute koju koristim za svaki boost webice!